oops!

Var ett tag sen jag bloggade nu, men har haft annat för mig. Orkar inte gå igenom vad som hänt sen sist, men ni som har varit med mig ni vet resterande får leva i nyfikenheten! :) 
Men ja, jag har faktiskt tänkt chocka alla er som har väntat på detta med att äntligen ta och skriva. Då jag har tråkigt för jag väntar på att ett spel ska ladda klart. 
Men denna vecka så började skolan i onsdags vilket var riktigt skönt på ett sätt just för att få träffa alla och komma tillbaka till rutinerna då dem försvann under lovet. Så två dagar har gått av skolan och det känns bra, men aah har ett för jävla soft schema i år kan jag påstå. Kan visa det då det har helt blivit klart, det är mycket ändringa som pågår men snart så och då kan jag visa er om ni nu verkligen vill  veta när jag har lektion. 
 
Annars idag så har jag våldgästat Natalie och Joakima. Vart bjuden på middag och så vart det att se nyaste avsnittet av pretty little liars. Samt en hel del kaffe, och efter mycket skratt och saft utspillningar och tjat så fick dem  mig att ta och spela LOL ( Sanna förlåt!) Så sitter och väntar på att det ska ladda klart sen ska jag väl testa det och där efter får jag se vad som händer. Men efter något spel eller nått sånt så blir det att fara hem och duscha sen se på ett avsnitt av The Walking Dead och sova så man tar sig upp imorgon. 
 
Planerna för imorgon är att gå i skolan och leka duktig där. Sen hem och göra sig i ordning och sedan blir det utgång med underbart folk. Sen resterande av helgen har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, kanske ta tagit i mitt liv och plugga. Men aah det ser vi då! 
Nä men har faktiskt inget mer roligt att skriva nu, så ni får överleva på detta tills jag skriver igen. 
 
 
Jamen see yaah! 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin