new week, new opportunities

 
Jaha då var det måndag igen då. Sitter just nu och tittar på tv och försöker komma på vad man ska äta idag. 
Men har inte blivit riktigt smartare än, så får se vad jag lagar för något gott sen. Är i alla fall sugen på pasta, ovanligt? Nä! you gotta love pasta! <3 
 
Annars idag har jag inte gjort sådär jätte mycket, har varit i skolan. Hade bara en lektion idag så efter det for jag hem och spelade LOL. Sen nu sitter jag här. Helgen då? ja, den har varit väldig lugn. Har varit riktigt skönt att bara få ta det lugnt. Det jag menar med lugnt är då att spela LOL och sett film och bara suttit och druckit kaffe och pratat med folk. Sen konstigt nog fast det har varit en riktigt lugn helg, så har jag lik förbannat lyckas skada mig. Så nu går jag med en stukad hand. Men så kan det gå ibland! 
 
Är ledig imorgon så funderar på att dra till Ånäset ikväll, men vet inte riktigt än. Känns lite ovärt då mamma jobbar i morgon men kan änd¨vara värt det. Aah, jag får helt enkelt se vad jag ska göra. 
Ska ta och fundera nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Murkelfarbror

SATAN du har ju sån där på armen också, allvarlig crash! hur mår du efter olyckan!? är du ok!?

Svar: Hahahaha xD jadu det var en ganska hård landning om vi säger så! :) men jadu jag mår bra, har bara ont och så men jag överlever nog! :D
duckfacee.blogg.se

2013-01-21 @ 19:58:04

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin