blogg torka

 
Jaha, som vanligt så är det länge sen jag skrev. Så nu tänkte jag faktiskt ta och skriva lite grann bara för att jag har så himla tråkigt just nu och är alldeles för pigg för att kunna sova. Men ja, vad har hänt sen sist? ärligt talat så har det inte hänt mycket alls, förutom det vanliga. Umgås med vänner dricka kaffe och skolan och sånt vardagligt grejs. 
Så har som inget sådär jätte intressant att berätta, men ni får leva med det ändå. 
 
Ja, jag kan då säga att nu idag har jag tagit det lugnt. Pluggat lite, sett serie, druckit kaffe och sedan spelat. Så har varit en helt okej dag. Nu ska jag väl ta och göra något vettigt så jag kanske blir trött, men känns ändå lite ovärt att försöka bli trött då jag ända ska kliva upp om fyra och en halv timme. Så blir troligtvis att vara vaken hela natten. Kan ta och plugga ännu mer till provet imorgon. Något annat roligt att berätta tror jag väl inte att jag har, men så kan det vara ibland. Eftersom att jag lär nog vara vaken hela natten så funderar jag på att sätta på lite kaffe, det skulle vara jävligt gott med kaffe. (om ni nu ville veta det) 
 
 Nämen ärligt talat, jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om. Har verkligen fått en blogg torka. Så om ni vill att jag ska skriva om något speciellt så hör av er om det. 
 
Har en fundering på att börja skriva om filmtips igen bara för att ha något att skriva om. Men jag ser mest på serier just nu. Så ni kanske får något tips om en serie eller nått. Aja få se, vill ni att jag skriver om något speciellt så SKRIV till mig! 
 
Sätta igång kaffe och sedan plugga, yes! sounds fun! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Börja videoblogga!! Då gör jag också det :)) kramar

Svar: haha men ååh jag känner mig ju så töntig, sen vafan ska jag prata om! :D men aah får se kanske kommer upp en videoblogg :) saknar dig! kram
duckfacee.blogg.se

2013-02-01 @ 15:20:32
Postat av: Anna

Haha neeej då! det är bara svamla på som vanligt! prata som om du skulle prata till mig ;) haha

saknar dig med!
Kraaam! <3

Svar: haha, ja jag får väl testa och se vad det blir av det hela ;) Kram <3
duckfacee.blogg.se

2013-02-01 @ 22:42:03
URL: http://anacocobana.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin