Ånäset

 
Sitter just nu i Ånäset hos mami! Vart så att jag beslutade mig för att ta vara på min ledighet och hälsa på här i Ånäset. Kom hit kl 9, så har för det mesta bara druckit kaffe och pratat och tagit ikapp lite grann. Riktigt skönt att få komma hem igen och bara umgås med sina nära och kära. 
 
Imorgon så blir det nog att sova ut lite och sedan vänta på att mami slutar jobba och sen umgås ännu mer. Ska även vara med Helena imorgon då hon också är ledig. Så det kommer bli kul, saknar kaffe stunderna. Så alltid kul att komma hit och ha dem. Sen ska jag då säga en sak som är underbar med att komma hem igen är att få äta mammas mat igen. Liksom visst ens mat man göra åt sig själv är ju god också men mammas mat är alltid mammas mat. Nä nog om det! 
 
just nu sitter jag och väntar på att Natalie och Joakim ska bli klar för att spela lite, sedan efter det så ska jag nog ta och försöka sova. 
 
Anna! Vi måste ta och ha ett videosamtal snart! miss you alot <3 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart! Saknar dig med gumman! <3

2013-01-22 @ 15:14:12
URL: http://anacocobana.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin