hoppsan!

 
Gick inte så där jätte bra med att blogga lite oftare.. men så kan det va ibland, men har varit lite mycket på sistonde. Menmen jag skriver ju nu i alla fall, det är väl bättre än inget. Har nyss gått igenom min garderob lite grann, sen så ska jag väl ta och städa upp lite i lägenheten och sånt. Men kommer ta det mesta på Torsdag då jag åker på fredag. Men lika bra att börja plocka undan lite grejer och sånt, annars idag har jag bara legat och sett på One tree hill och även spelat lite spel. 
 
Bara tre dagar kvar sen lämnar jag min lilla lägenhet i 5 veckor. Ni som inte vet så ska jag bo hemma hos mamma för först så har jag lov sen har jag 3 veckors praktik sen har jag lov igen. Så tänkte fara hem och umgås med släkten och mamma. Kan vara behövligt för mig just nu, känner att det skulle behövas. Varför jag kommer va hemma under min praktik är för att jag har fått praktik på min kusins arbete så ska som arbeta med hon varje dag vilket gör att jag åker med hon. Så det ska bli riktigt kul, är verkligen taggad på att börja. 
 
Längtar så sjukt mycket tills fredag då jag får åka hem igen!! 
 
Imorgon då är det onsdag! NO SHIT!! men i alla fall då är det skola som gäller för lilla mig. Ska fara tidigare till skolan för att jag och Sanna ska ta och arbeta med en uppgift. Sen har jag matte och sen idrott men ska inte vara med så ska arbeta med skoluppgifter i stället. Efter det så ska jag fara hem och sedan får jag se vad som händer. 
 
Nämen nu känns det som att jag har pratat på för mycket så ska ta och fortsätta med min städning. 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin