Coffee is good!

 
Jaha, sitter just nu och ser på One Tree Hill och väntar på att kaffet ska bli klart. Det var ett tag sedan jag skrev, men ni vet ju varför också. Men ska verkligen försöka bli bättre på det, iaf ett inlägg lite oftare. jaja nog om det igår var vi ju lediga från skolan eftersom vi hade en studiedag, så jag tog det lugnt städade lite i lägenheten och sen såg på serie. Sen idag så är jag ju ledig som vanligt från skolan, så har  inte gjort så där jätte mycket idag heller utan tvättat och bara tagit det lugnt. Har även hunnit förbi Natalie och Joakim på en kaffe stund. 
 
Sen i helgen så har jag haft en riktigt lugn och skön helg, i fredags så hjälpte jag min bror att städa hur hans gamla lägenhet. Sen i lördags så for jag till Sanna och hade en film kväll och bara pratade. Sen i söndags så drack jag kaffe med folket och sedan hade jag en liten spa dag . Så riktigt skönt att bara få ta det lugnt. 
 
Imorgon är det ju skola igen som gäller, men inte långt kvar tills det är sportlov. Så bara att kämpa! 
 
Nä nu ska jag fortsätta se på One Tree Hill och hämta mitt nybryggda kaffe! Mums!!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin