SaaaNzii

 
Just nu så sittter jag och skypar med Sanna och väntar på att ett spel ska installeras klart. Sen ska blir väl att spela ett litet tag och sen vet jag inte vad som händer. 
 
Annars idag då så har jag varit i skolan som vanligt, fick fara hem lite tidigare idag för att få arbeta hemma istället för i skolan. Vilket var ritkigt skönt, så var hemma runt halv tolv. Tog en liten powernap och sen gjorde jag uppgiften. 
Så så har min dag sett ut idag, roligt va?!? 
 
Nä imorgon så är det fredag! (no shit!?!) Då blir det som vanligt skolan och sen direkt efter skolan så ska jag fara och arbeta. Så det blir väl kul, har saknat folket där. Kommer även jobba på lördag också, så min helg är fullbokad. Förutom söndagen då, men då ska jag bara ta det lugnt och typ sova sönder. 
 
Nämen nu gott folk har jag inget mer roligt att säga! 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin