Chill pill

 
Sitter just nu hos Natalie och Joakim, men om en stund så ska jag ta och gå och lägga mig. 
Så jag orkar ta mig upp imorgon för att jobba, jag jobbar från 9 -16 imorgon. Ska bli kul! 
 
Känner att det händer rätt mycket just nu i mitt liv, fick ett samtal tidigare idag om att få komma in på en arbetsintervju. Så på onsdag kl 15 så ska jag vara där, blir spännande och se hur det kommer gå. Samtidigt som jag är taggad så är jag lite smått nervös. Men det ska nog gå bra! 
 
Annars idag då, så har jag varit i skolan (inte ovanligt!) 
Men efter skolan så tog jag det lite lugn. Sen senare så kom mina kusiner på kaffe och sällskapade. 
Så har umgåtts med dem och så! 
 
Nämen nu har jag faktiskt inte mer vettigt att skriva så ni får väl överleva på det här. 
PÖSS HEJ! 
 
Tagga jobb imorgon!! 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin