10/9

Då var ännu en måndag avklarad. Har inte gjort mycket alls idag, utan har bara tagit det lungt. Varit i skolan och städat lägenheten. Men orkade inte så himla mycket då jag är sjuk, men så går det i alla fall. 
Men jag har typ bara legat halv död i soffan och myst lite. 
Så nu har jag tänkt sätta mig ner och göra lite läxa, så jag slipper tänka på det. Sen efter det så ska jag nog ta och sova. Är så jävla äckligt trött idag, sov jätte dåligt i natt. Sen har jag ansträngt rösten jätte mycket idag, så halsen svider. Så måste lugna ner mig lite med att prata nu, så jag kanske kan få tillbaka den snart. 
 
Sen ringde inte jag läkaren idag, så ska ta och ringa imorgon i stället. Måste verkligen få en tid, börjar bli sjukt orolig över vad det kan vara. Har så sjukt ont hela tiden, men det är bara att härda. Men måste kolla upp det i alla fall. Så ska ta och ringa imorgon. 
 
Nä, men nu ska jag bju på några fina bilder på mig och Sanna! 
 





 

Kommentarer
Postat av: SANNAA!

sjuukt fina :D:D:D:D

Svar: Haha självklar! :D tror vi kanske ska ta och satsa på en modell karriär ist ::D
duckfacee.blogg.se

2012-09-11 @ 10:53:05

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin