Tisdag 25/9

 
 
Tisdag idag då! har som sagt varit i skolan som vanligt. Hade redovisning idag. Första gången på länge som jag ställer mig upp och redovisar. Var fett jävla nervös men det gick helt okej, bättre än jag trodde. Så är stolt över mig själv, trodde jag aldrig skulle våga. Men jag gjorde det. Sen så har det varit som vanligt i skolan, fick sluta lite tidigare idag då vi hade gjort klart en uppgift.

Så då drog jag till stan och träffade Natalie, Joakim och Abtin. Tog en liten fika på Waynes och gick runt på stan. Var trevligt, sen nu är jag äntligen hemma och ska ta det lugnt ett tag och sen börja göra läxa.

Sen ANNA ser du detta inlägg, så vill jag säga att jag saknar er jätte mycket. Och undrar när vi ska ta vårat videosamtal? Skulle vara kul! :D men annars så saknar jag er som satan, hoppas ni har det bra och du får hälsa alla och krama om dem! och pussa på lillan åt mig ;]! :D

Miss you!! <3 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh sötfis, klart jag kollar på din blogg, läser den flera gånger om dagen! :D Jag saknar dig som fan också, självklart jonathan, mamma o pappa också, men tror jag saknar dig mest! :) Videosamtalet kan vi kanske ta i kväll eller imorgon om du har tid? KRAAAM!

Svar: meeen! åååh bäbis <3 Yaaay! ja jag kan ikväll :) Kram
duckfacee.blogg.se

2012-09-26 @ 20:01:07

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin