Onsdag 26/9

Jaha, då har halva veckan gått!
Just nu sitter jag bara och tar det lugnt. Helena for precis, så nu är jag helt ensam. Så snart kommer hampus förbi och sen så kommer resten hem. Så behöver inte vara ensam så länge! det är ju bra. Men som sagt helena var här och hon bjöd på pizza så vi har ätit tillsammans och bara pratat. Var skönt att få se hon igen, var ett tag sen. Alltid kul att träffa sina kusiner, sen under dagen så har jag självklart varit i skolan som vanligt. Det hände väl inte så mycket där, det gamla vanliga.

Nu snart ska jag ta och planera in ett videosamtal med min älskade kusin Anna och få prata med henne. Ska bli kul, saknar henne så enormt mycket.

Imorgon så blir det skola igen, sen efter vet jag inte vad som händer. Får se då. Nä nu kom Hampus så ska vara social med han.


Love you all <3 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin