Måndag 24/9

Ja, då har man varit i skolan idag då. Har inte gjort så där jätte mycket i skolan. Utan det gamla vanliga att man sitter där och lyssnar på en lärare. Så dagen har väl gått rätt fort, efter skolan så for jag och Sanna ner till stan för att söka praktik. Så nu har jag fått en praktikplats och jag ska vara på ur och penn i tre veckor. Så det ska bli kul, ser verkligen framemot det.

Sen just nu sitter jag bara här hemma och har nyss ätit. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Får se vad kvällen bjuder på! Känner ändå att jag vill hitta på något ikväll, men ändå så känner jag bara för att typ sova. Då jag bara sovit drygt två timmar i natt, så känner mig ganska sliten. Men Får se vad som händer ikväll!
Nu ska jag ta och dricka mitt Kaffe så jag kanske slänger in ett till inlägg under kvällen. Ni lär ju märka!


Kommentarer
Postat av: SANNAA!

snygging!

Svar: du ja!! babe <3
duckfacee.blogg.se

2012-09-24 @ 18:11:08
URL: http://sannaas.blogg.se

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin