Lördag 29/9

Jadu, då var det äntligen helg igen då. Skolan i veckan har väl gått bra men har sovit så grymt dåligt nu i veckan så, jag var hemma i går och vilade upp mig. Kan då säga att det var grymt behövligt att få vila upp mig. Så igår tog jag en hel dag för att städa och få det i ordning i lägenheten. Sen senare på kvällen så kom Sanna förbi och vi tog det bara lugnt, log och bara pratade. Så det var som ändå skönt att bara få ta det lugnt en fredag.

Nu idag så får vi se vad vi kommer hitta på, vi ska i alla fall snart dra oss till ica för att handla lite. Sen kanske vi ska vara så duktiga och plugga lite och sen på kvällen får vi se vad vi hittar på för galenskaper. Men ska ta och fixa mig och sånt, så skriver väl imorgon eller nått.

<3 <3 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin