helgen

ja, då var ännu en helg över. Jag tänker bara dra en liten snabb genomgång om hur den har varit. Den har varit underbar, jag har fått umgåtts med mina nära och kära. Haft filmkväll, och en bastukväll har jag hunnit med. Så det har varit trevligt, men nu sitter man i sin lägenhet igen och ska börja återgå till livet. Imorgon är det skola igen, kan påstå att jag är sönder stressad över skolan. Då jag var hemma tre dagar förra veckan så ligger efter så grymt mycket. Vette fan hur jag ska hinna med allt, men får göra det bästa av situationen.

Något som är positivt är att jag äntligen börjar bli frisk, har fått tillbaka min röst och febern är borta nu. Så jag är glad över det i alla fall. Så nu blir det att ligga i med alla uppgifter och sånt i skolan.
Men nu ska jag ta och göra lite grann av läxan innan jag ska sova! (jag vet jag är duktig!!)

Men jag skriver väl mer imorgon eller nått! 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin