femman!

Jadu, då var ännu en galen kväll avklarad. Började med att jag och Natalie körde en liten egen förfest. Men var hur kul som helst, vi flummade som satan och skrattade och hade kul. Sen bar det av till five, och där så var det som vanligt, dansade, drack, skrattade, prata med folk osv. Standard grejer helt enkelt, men det var hur kul som helst. Jag var hur taggad som helst, så det vart en riktigt bra kväll. Sen efter krogen så var det efterfest på ersboda och där blev det lite beer pong, skratt, prat. Var hur trevligt som helst, men jag fick ju höra att jag var kvällen höjdpunkt då jag hade tappat rösten. Så alla hade as kul åt mig, men det är helt okej! kan ju då säga att jag inte kan prata, har fortfarande ingen röst jätte jobbigt. Men hoppas jag får tillbaka den snart.

Sen annars så idag har jag bara tagit det lugnt då det vart en sen kväll och inte så mycket sömn. Så har för det mesta legat och sett på serier. Så ska snart återgå till det, Så där har ni min kväll i en kort sammanfattning.

Tack för en underbar kväll brudar!! <3 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin