9/9

ja, då var det slut på helgen då. Har inte gjort så där jätte mycket i helgen. På fredagen vart det krogen som ni vet, sen igår låg jag i sängen hela dagen, lika så nu. Har så jävla ont i benen, är sjukt jobbigt att stå eller gå.

Vette fan vad som har hänt, men ska ringa till läkaren imorgon och boka in en tid så jag får kolla upp det. För det är verkligen inte normalt. känns jätte skumt, typ som att dem är bort domnad eller nått. Aah vette fan vad det är, men for ta reda på det. Sen så har jag fortfarande inte fått tillbaka min röst än. Om jag är tyst ett bra tag så kan jag prata hyffast bra. Men så fort jag anstränger rösten lite för mycket så försvinner den totalt.

Men ska i alla fall testa att fara till skolan imorgon, får inte prata så mycket eller så får jag viska. Men nu ska jag ta en dusch och sen återgå till att ligga i sängen och se serier.

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin