6/9

Sitter just nu på skolan och har hål. Det är fett drygt med hål finns som inget att göra. Börjar om en timme och då har jag naturkunskap sen efter det så slutar jag. Så då ska jag till stan och möta upp Rebecka och sen så får vi se vad vi ska hitta på. Men något roligt blir det i alla fall.

Sen ikväll så ska jag ta och snabb städa lägenheten. Sen efter det så ska jag väl bara ta det lugnt antar jag. Nä, men ska ta och försöka ta tag i någon läxa och få den bort gjord.

Skriver kanske mer senare!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ladda upp alla bilder sen helgen!!! :D PUSS!

Svar: Anna jag ska fixa det :P ska bara ta orken till det ;) men ska nog komma upp antingen ikväll eller imorgon. Puss!
duckfacee.blogg.se

2012-09-06 @ 23:20:59

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin