Onsdag 3/10

 
 
Ja, då var man äntligen hemma. Gud va skönt det är att komma hem från skolan och bara lägga sig i sängen och dö lite. Måste ju bara säga detta, jag är jävligt stolt över mig själv idag! Då lilla jag klarade matteprovet! det trodde jag då fan inte, men jag gjorde det. Jag var precis på gränsen till att inte klara det. Men jag gjorde det, så det känns förjävla underbart må jag då säga. Så nu ska jag andas ut lite för det, och ta tag i andra läxor istället.

Men först ska jag äta, och slappa lite. Sen ska jag ta tag i mitt liv och göra läxor. Låter som en skit rolig dag, men det kommer i alla fall sluta bra. Nä, nu blir det mat och serier. Sen läxa och vänta på att Anna och jag ska prata.


Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin