Måndag

Sitter just nu på vårdcentralen och väntar på att få komma in och göra blodprov.. Kommer nog ta ett tag innan jag får ta det. Men sen efter jag har varit här så blir det att fara iväg till praktiken och arbeta. Så kommer arbeta till sju ikväll tror jag, så blir en sen dag. Sen efter det så blir det bara att fara hem och ta det lugnt och försöka vila upp mig.

Helgen då, ja vars ska man börja? Nämen helgen har varit händelserik. På fredagen så var det bara en lugn kväll med mycket mys, sen lördagen så vart det en slags mingel kväll med folk som arbetar på MVG gallerian var riktigt trevligt och roligt men vart nog lite gör mycket dricka. Men men kan ju påstå att man mådde som man förtjänade dagen efter. Men vafan ska man ha kul så ska man. Bortsett från det så bestod söndagen av en lugnt kväll med ett försök till att bli en människa. Så där har ni min helg.


Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin