25/10

Jaha, imorgon så är det min sista praktik dag. Känns jävligt tråkigt att lämna dem imorgon. Kommer verkligen sakna det stället, men så är det ibland. Så ska verkligen njuta av min sista dag där och bara ha kul som vanligt.

Sen efter praktiken imorgon så kommer jag åka till min kusins jobb och sen åka med henne till Ånäset. Där jag kommer tillbringa en vecka med min kära mor och släkt. Längtar verkligen till att få vara med mamma igen har saknat henne så grymt mycket. Så ska bli kul, sen att få vara med dem andra också. Så det kommer bli kul!

Nä, men nu är allt packat och klart för imorgon så nu blir det att krypa ner under täcket och kanske se någon film eller serie och prata med folk tills jag lyckas somna.


Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin