24/10

Veckan och praktiken börjar närma sig sitt slut. Känns skönt ändå att få gå på lov och åka hem till älskade mamma i en vecka och umgås med henne och alla andra då jag saknar alla som enormt mycket. Men känns så jävla tråkigt att lämna praktiken, kommer sakna ur & penn och alla som jobbar där grymt mycket. Då dessa tre veckor har varit helt fantastiska. Har aldrig trivts så här bra på en praktik plats som nu. Kommer vara riktigt tråkigt att lämna alla, men ur & penn kommer alltid vara kvar där så kan alltid svänga förbi för att bara hälsa på. Vilket jag lär nog göra, då jag tycker om alla som arbetar där. Nämen dessa tre veckor har varit underbara, har haft många fina stunder där och mycket skratt. Jag har till och med lärt mig väldigt mycket där, har fått erfarenheter som jag alltid kommer att uppskatta.
 
Nä, annars i veckan har jag inte gjort så där jätte mycket. Har varit på praktiken som vanligt och sedan på kvällarna har det varit filmkväll och mys. Nä nu ska jag vara social med folket och sedan senare ikväll så blir det att lägga sig och försöka sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin