When you hold me, I’m alive

Har precis kommuit hem från Natalie och Joakim. Har varit där hela dagen, vart bjuden på middag och så. Så har varit riktigt trevligt, har pratat spelat och bara umgåtts. Så det var trevligt, men nu är jag hemma så ska snart ta och duscha och sånt sedan ta och se film och sova. Sen annars idag har jag bara varit i skolan, och aah det är som vanligt massa lektioner och massa uppgifter. Så precis som en helt vanlig dag.
 
Imorgon så blir det skola igen, sen vet jag inte vad jag ska göra. Få se kanske blir att plugga, eller städa eller så blir det väl att sitta hos Natalie igen och dricka kaffe och prata. Amen vi ser helt enkelt imorgon vad jag känner för och vad jag kommer orka att göra. 
 
Tror jag inte har något mer roligt att säga för idag. Så tänkte avsluta här och så skriver jag nog mer imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin