Underbar helg

I fredags så vart det att jag och Sanna återigen spontan for till korgen igen, och kvällen var hur bra som helst. Träffade massa med folk som man inte sett på evigheter. Sedan var det mycket dans och skratt, så en riktigt bra kväll. Sov hos Sanna vaknade upp bakis som satan, käkade sedan la vi oss igen. Efter ett tag så hade man lyckats samla krafterna till att fara hem. Väl hemma så tog jag det lugnt och sedan for jag vidare till Natalie och Joakim. Så tillbringade en stund av kvällen där. Såg på film och pratade och drack kaffe, var hos dem till kanske kl 12 på natten. Sen var det tänkt att jag skulle hem och sova men så vart det inte , utan hamnade hos min bror och drack lite öl och pratade med William och Marcus. Var väl där till halv 5 eller nått sånt på morgonen. 
 
Sen idag har jag bara tagit det lugnt och samlat krafterna inför en veckas skola. Sedan har jag även tvättat och städat lite idag. Har till och med hunnit plugga, då jag ska göra ett prov imorgon. Så känner mig stolt, nä nu ska jag ta och duscha sedan ska jag väl ta och lägga mig och se på någon film och sova. Nä, helgen har varit bra. Både lugn men ändå hände det saker, så riktigt skönt faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin