Trött?

Hallu! 
 
Sitter just hemma har precis målat naglarna, så just nu fördriver jag tiden. Hatar att vakna långt före alarmet, men så kan det va. Nu idag vaknade jag 4.30 när jag skulle kliva upp 6, så kommer vara rätt sliten sen senare under dagen. Menmen, aja har i alla fall hunnit göra mig iordning och sånt. Så nu väntar jag bara ut tiden, Känns så jävla surt att fara till skolan nu på morgonen då jag brukar ha sovmorgon. Men då har dem lagt in något som är som ett klassråd, och det la dem in på morgonen så nu ska jag fara till skolan för vadå kanske max en halvtimmes lektion och sedan ha hål i tre timmar. Gud va kul!! naah, inte precis men måste fara annars får jag frånvaro. Aja nog om det! 
 
Efter skolan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, får se vad jag kommer orka med. Har en känsla om att jag lär vara vädligt trött sen. Så får se kan blir bara att ligga i sängen och se på serier oxå, men vi ser ju. 
 
Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna. 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin