Tisdag

Sitter just nu hemma och gör ett försök till att plugga. Men aah ni ser väl hur det går, slutar upp med att jag alltid gör nått annat. Känner verkligen inte lust till att plugga, har jätte svårt att koncentrera mig just nu. Känner att jag vill göra allt annat än att plugga. Men jag måste då jag ska göra ett prov imorgon, så skulle inte skada att få in lite fakta in i huvudet. Men aah blir väl kanske att snabb läsa igenom det sen och hoppas på det bästa. Nog om det! 
 
Idag så har jag inte gjort så mycket, var i skolan och sedan var jag i stan och käkade med Natalie. Passade även på att springa in en stund på Ur & Penn och säga hej. Var riktigt kul att se alla igen, har saknat dem. Så var där ändå ett bra tag och bara pratade. Så det var trevligt! 
Sen efter stan då for jag hem och sen har jag druckit kaffe och umgåtts med min bror en stund och sedan så vart det plugg. Men aah det har ju gått så bra! ELLER???!?!?!? 
 
Nu så ska jag ta och slöa lite vid datorn och sedan blir det att ta och läsa igenom lite mer och sen sova. Då jag ska upp kl 6 imorgon, känner mig inte så sugen på det, allt för det här jävla provet! så börjar halv 9 imorgon då jag egentligen börjar kl 10 på onsdagar. Så aah kommer bli en riktigt seg och lång dag har jag en känsla av. Men det här klarar jag! hehe 
 
Nämen har inte så mycket mer roligt att säga så, nu tänkte jag fortsätta slöa vid datorn! 
 
Så här less är jag just nu på att plugga! 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin