Skola!

Jaha, då ska man snart bege sig till skolan då. Börjar min dag med lite entreprenörskap, wihoo!?! 
Anyway sitter i alla fall hemma just nu, har precis fixat klart mig. Så ska väl bara ta det lugnt och samla krafterna innan jag far iväg. 
 
Kommer bara ha typ en och en halv lektion idag, då jag ska till vårdcentralen. Så det är väl skönt, men är inte så där jätte taggad på att sitta på vårdcentralen. Vad jag ska göra där vet jag inte, får se vad dem ska göra. Det ända jag vet är att det är  i alla fall en vidare koll med mina skakningar. Sen efter vårdcentralen så hade jag tänkt ta och fara hem och vara lite duktigt och städa i lägenheten. Kanske till och med orkar gå ut och fota om det inte regnar. Det var ju ett bra tag sen man fotade så skulle vara kul om man fick ta sig ut. Men ska i alla fall städa lägenheten, sen får vi se vad jag orkar med där efter. 
 
Helgen som har varit då, jo jag har bara tagit det väldigt lugnt. Har spelat spel och pratat och sånt, så har varit riktigt trevligt faktiskt. Har varit riktigt skönt att få ta det lugnt och andas ut och vila upp sig. Kände att det behövdes verkligen. Aja, nä nu ser jag att klockan springer iväg. Ska bara ta och dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag börja gå mot bussen. Skriver kanske mer sen ikväll, you will see! 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin