Skola

Halloj! 
 
Sitter just nu i skolan och väntar på att personlig försäljningen ska börja. Så har inte sådär jätte roligt, men så kan det vara ibland. Sen efter lektionen så blir det information och kommunikation, inte taggad någonstans. Tycker verkligen inte om den lektion, men bara att tag det och se glad ut. Sen ska jag egentligen sluta kvart över 2 idag, men då ska jag göra ett prov så får se när jag slutar. Men tror det inte kommer bli sådär jätte sent ändå. 
 
Sen när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra, kanske ta och städa och köra igång en till tvättmaskin. Men får se om jag orkar, lär nog sluta med att jag lägger mig i sängen och sedan ligger jag där hela kvällen. Aja nu ska jag ta och göra något roligt dem 5 sista minuterna innan jag börjar. 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin