Måndag

Sitter just  nu hemma och väntar på att tiden ska gå, vaknade en timme tidigare än vad jag brukar göra. 
Börjar inte förens 9.40 så det är ett tag kvar ändå, Men så kan det vara ibland. Som sagt nu idag blir det först skolan och sedan så ska jag nog fara hem och sen får vi se vad jag gör. Ska väl ta och försöka göra någon nytta och städa kanske. Men vi ser väl hur trött jag kommer vara efter skolan. 
 
Helgen då, ja den har varit riktigt bra. Har haft riktigt kul, börjades med att fredagen vart en lugn kväll tog det bara lugnt. Sedan på lördagen så var det tänkt att jag, Natalie och Louise skulle ha en filmkväll. Men det slutade med en fest i stället. Men det var riktigt kul faktist var roligt att träffa nytt folk och bara prata och ha kul. Sen i går då så tog jag det lugnt hjälpte Natalie med några saker och sedan hem och såg på serier innan jag somnade. 
Där har ni min helg! Lugn men ändå har det hänt nått. Riktigt skönt faktiskt! 
 
Men nu är det back to basic, och ha skola. Men skriver väl kanske senare eller nått. 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin