Fredag 16/11

Har ganska nyligen kommit hem från skolan, så just nu sitter jag bara vid datorn och väntar på att Sanna ska ringa. 
Sen ska hon och jag börja planera kvällen och komma på något att göra. Jag vill så gärna festa, jag är som sugen på att dra på krogen men samtidigt så vill jag typ köra på en hemma fest. Men aah vi får se vad vi kommer fram till, känner i alla fall att jag måste hitta på något roligt. Vill inte bara sitta hemma och ruttna i helgen, så måste komma på något i alla fall. 
 
Sen igår så gjorde jag inte så mycket utan jag var i skolan som vanligt och sedan tillbringade jag kvällen med mycket mys!! usch så underbart! Men aah nu ska jag prata med Sanna så skriver någon gång kanske ni lär väl märka! 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin