9/11

jaha då vare helg igen då, en hel vecka har gått av skolan. Men jag har bara varit där två dagar, då jag har varit säng liggandes sen i onsdags. Har inte orkat göra något alls, har bara legat i sängen och sett på serie och film hela dagarna. Men men nog om det, i helgen så blir det nog en lugn helg. Blir väl att vila upp sig och bara ta det lugnt, så vi får se va som händer. Ska nog umgås med min bror också hade jag tänkt, så kan bli kul. 
 
Natalie tack för ditt stöd igår och idag! det var guldvärt gumman <3 
jag behövde verkligen det, jag uppskattar det otroligt mycket. 
Tack för att du finns <3 

Kommentarer
Postat av: Nattali

Ingen orsak gumman! Finns alltid här <3!

Svar: Samma här <3 älskar dig!! <3
duckfacee.blogg.se

2012-11-09 @ 16:39:52
URL: http://nmmw.blogg.se
Postat av: Nattali

Älskar dig också! <3

Svar: <3
duckfacee.blogg.se

2012-11-09 @ 18:30:10
URL: http://nmmw.blogg.se

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin