3/11

Jaha, då började detta lov närma sig sitt slut. Har gått grymt fort må jag då säga. Jag har i alla fall hunnit varit med mamma och umgåtts med hon i en vecka. Har varit riktigt skönt att få vara hemma och få träffa alla igen. Så har njutit bara av sällskapet och haft det bra.

Sen när jag kom hem igen så har det varit lugnt, i torsdags så vart det film och mycket mys. Lika så på fredagen under dagen så var det bara film och massa mys. Sedan så for jag hem för att umgås med Natalie och Joakim och hälsa på dem i deras nya lägenhet och vart bjuden på middag och så spelade vi och bara pratade. Sedan så ringer Sanna och ba Linnea vi drar ut på krogen. Efter många funderingar fram och tillbaka så beslutade jag mig för att fara. Så då vart det att stressa sig och göra sig iordning på en halvtimme sen var det bara att fara. jag älskar våra impuls grejer, så det var riktigt kul. Träffade många som man inte sett på ett tag, vart lite drama men annars var det kul. Så kvällen var lyckad kan jag påstå.

Sen idag har jag varit hos Natalie och Joakim hela dagen och bara umgåtts. Har varit riktigt trevligt faktiskt, så nu ska jag ta och krypa ner i sängen och se på serier. Sen imorgon så ska jag försöka ta mig krafterna till att städa upp i lägenheten och göra lite nytta och tvätta.

 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin