Boring shit ass day

 
Sitter just nu hos Natalie och försöker plugga, men aah det går ju som det går. Har gjort lite i alla fall, och det räknas! Ska väl snart ta och börja fara hem för att hänga upp tvätten och sedan ta och lata mig lite. 
Annars idag så har jag varit i skolan! yaay ovanligt!?! Och ja vad gör man där det gamla vanliga att sitta vid en skolbänk och ruttna lite medans man lyssnar på en lärare. Nämen det har faktiskt varit en helt okej dag idag. Då våran underbara personlig försäljare lärare kommer och bjuder på pepparkakor och julmust. Så det gjorde hela min dag bättre. 
 
Sen när jag kom hem så käkade jag och sedan for jag hit till Natalie. Så har inte gjort så mycket mer och har inget mer att skriva så! Ni får ta och läsa mitt jätte ovärda inlägg idag och se glada ut! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin