Good work!

 
Känner att jag är riktigt duktig på att uppdatera min blogg. Men ska väl kanske bli ändringar på det nu när jag äntligen fått datorn från skolan. 
 
Sen annars så har det inte hänt så där jätte mycket, var i ånäset i måndags. Då jag skulle till tandläkaren, for hem igår. Så mer än så är det inte typ, skolan går för jävla bra. Trivs så grymt bra där, med både klassen och skolan. 
Så känns underbart! 
 
Nu i helgen så ska jag bli kidnappas av mina kusiner och min ingifta moster. Så ska bli spännande och se vad dem har för planer för lilla mig. Så är små nervös, man vet aldrig vad dem hittar på! men det ska nog gå bra. 
 
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, eller jo! det ända jag vet är att ta och tvätta kläder och sen börja packa min väska inför helgen. 
 
 
Trackback
bloglovin