Filmer

Jag tänker tipsa om några filmer jag har sett.
Det första är Bridesmaids!
Den är riktigt bra och rolig, så den får 7/10 av mig.
Den handlar om:Annies liv är en enda röra. Men när hon får reda på att hennes bästa vän är förlovad måste hon bara tacka ja till rollen som Lillians brudtärna. Trots att hon är både pank och singel bluffar sig Annie genom både dyra och bisarra ritualer. Med bara en chans att få det rätt, kommer Annie att visa Lillian och hennes tärnor exakt hur långt någon är beredd att gå för någon man älskar
Limitless!
Den får 8/10 av mig den var riktigt bra och spännande.
Den handlar om: Eddie Morra är en oseriös författare med en seriös skrivblockering. Men när han upptäcker pillret som boostar hjärnaktiviteten med fler hundra procent, förändras allt. Inom kort lever Eddie high-speed-överklassliv med framgång, pengar och kvinnor i en grad som vida överstiger fantasin. Men framgången har en skuggsida, och snart befinner sig Eddie i större fara än vad ens övermänskliga tankekrafter förmår rädda honom ur...
Det är två av några filmer jag har sett nu på senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin