Dexter

Har nyligen avslutat ett samtal med min underbara Olivia, alltid lika roligt att prata
med hon. Det blir många skratt i våra samtal, hehe men aja längtar grymt mycket
nu till höstlovet. Så jag får fara till Östersund och träffa hon, inte långt kvar alls.
Men, nu under dagen har jag inte gjort sådär jätte mycket. Jag for som sagt
till Peders föräldrar och vi vart bjudna på lunch där. Var riktigt trevligt, efter det
for vi in till stan. Till en synoptiker och kollade synen inför övningskörningen, så
snart alldeles snart får jag börja övningsköra.
När jag kom hem så har jag bara legat i sängen och kollat på Dexter, och jag
ska fortsätta göra det nu ikväll med. Men först ska jag ta en rök sen fortsätta se.
Skriver kanske mer ikväll får se!
PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Olivia

du är underbar! längtar med tills du kommer, det kommer blir kul att få hitta på nya galenskaper! :)

2011-09-20 @ 15:53:19
URL: http://ofilipsson.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin