4 September!

Hejsan!
Jag har blivit riktigt dålig på att skriva på bloggen nu, men jag har
inget intressant att skriva om. Men ska försöka bättra på det, har inte
lagt upp bilder på ett bra tag heller. Så det ska väl också försöka bättras,
så nu ikväll för att förbättra det hela så har jag tänkt att göra
ett filmtips. Jag har ju varit och sett på bio nu några gånger så, det kommer komma senare ikväll.
Men nu under veckan som har varit, så har jag varit i skolan fram tills onsdagen.
Sen torsdag och fredags så åkte jag på feber, så vart hemma från skolan vilket suger.
man blir så himla less på att vara hemma, men nu imorgon så kommer jag fara till skolan.
Nu ska jag fortsätta se på tv och sen ska jag lägga upp filmtipsen. Men jag skriver förhoppningsvis
imorgon.
ni får nöja er med en gammal bild så länge.
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin