28 September

Hejsan!
Har inte skrivit på ett tag, men antingen har det fallit ur tanken eller så har jag inte orkat.
Men i alla fall så har jag inte gjort så mycket, utan har för det mesta tagit det lugnt. Under helgen
så var Natalie och William hemma hos oss sen så följde jag med dem på måndag hem till dem. Så
nu har jag bosätt mig här under veckan, ska vara här tills fredag. Bortsätt från det så skadade jag mig
på idrotten förra torsdagen, jag skadade knäet så nu har jag haft ont. Har varit och kollat upp det men
det gav som inget resultat. Jag har fortfarande ont när man lägger knäet i vissa lägen så ska fara och
kolla upp det igen. Bortsett från det så har det varit lungt, har som inget mer intressant att berätta.
Men nu ska jag ta och fortsätta se på bad boys 2 och äta CHIPS!!!
Skriver kanske imorgon.

PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-30 @ 16:05:24
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin