14 September

Hej!
Det vart inte så att jag skrev igår, men jag vart i alla fall hemma från skolan
på grund av att jag inte sovit så himla mycket nu under förkylningen. Så jag
sov för det mesta under dagen, sen senare på kvällen så for jag ju på övningskörnings
kursen. Så nu väntar jag bara på att få körtillståndet och handledartillståndet sen kan jag
börja övningsköra.
Anyway, jag kämpade mig till skolan idag det var ganska drygt men jag överlevde.
Så nu sitter jag bara hemma och håller på med skolarbeten som jag har hamnat efter i.
Så det är typ det jag ska göra under kvällen, i alla fall lite grann av kvällen.
Näe, nu ska jag ta en rök sen fortsätta.
Men skriver kanske senare ikväll om jag orkar.
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin