12 September

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan, var riktigt drygt att vara i skolan när man
är jätte förkyld. Men som tur var så har jag bara en lektion på måndagar,
så då fick man komma hem tidigt. När jag kom hem så var jag så trött så jag
gick och la mig sov, ända fram tills maten var klar. Sen efter maten så gick jag
och la mig igen, och sov ända tills sju halv 8 på kvällen. Snacka om att vara trött,
fast det är inte så konstigt med tanke på att jag har varit vaken hela natten, på
grund av denna jävliga förkylningen. Men men nog prat om det.
Imorgon så ska jag kämpa mig till skolan, så jag får hoppas att det går bra. Men
sen efter skolan så ska jag hem och äta sen så ska jag fara och ha den dära utbildningen
för att kunna övningsköra. Ni fattar nog vad jag menar, så imorgon får jag börja övningsköra.
Kommer bli kul.
Näe, nu ska jag ta och se på film och försöka få lite sömn innan man ska upp.
Men skriver nog imorgon.
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin