Engelska

Hej!
Min morgon började inte som jag hade tänkt, för först så försov jag mig vilket gjorde att jag missade
bussen som jag alltid tar. Så då fick jag ta halv 8 bussen vilket gör att jag kom en halvtimme försent.
Men jag kom i alla fall det är väl det som räknas. Just nu har jag rast, men snart så börjar engelskan
igen och då ska vi ha grammatik inte det roligaste. Men man får väl kämpa sig igenom det ändå.
Efter engelskan så är det lunch sen så idrott, jag är inte sådär jätte pepp på idrott.
Menmen det är väl bara att bita ihop och tar det.
Sen efter skolan som ni alla nog redan vet så ska jag fara till william och natalie. Så det ska
bli kul att få umgås med dem. Vet inte riktigt vad vi ska göra men jag ska i alla fall ta och plugga lite snabbt
till provet jag har imorgon i datorkommunikation.

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin