7 November

Hejsan!
Har inte skrivit på ett bra jävla tag. Men har verkligen inte haft tiden eller orken till det.
Anyway, kom hem från min underbara olivia i onsdag tråkigt nog, men jag hade det grymt
kul hos henne. Även fast vi inte gjorde sådär jätte mycket så hade jag det kul, bara av att få umgås
med denna brud är helt underbart. Så kommer sakna hon grymt mycket nu, längtar redan tills vi
träffas igen. Men förhoppningsvis så blir det så snart som möjligt, hur som helst när jag kom hem så
gjorde jag faktiskt inte så där jätte mycket. Utan tog det lungt och vilade efter denna långa buss resa, på Torsdagen
så tog jag och for till min kusin Anna och var där hela kvällen. Spelade spel, pratade och lekte lite med
hennes sötnöt till hund. Sen resterande av veckan har sett ut som så här att jag varit hos Anna, hemma, Anna
och idag så har jag varit hemma en stund sen nu under kvällen så for jag till Anna. Så ikväll har vi pratat spelat spel
och tagit kort på Dixie och andra roliga saker. Kom hem från hon för typ en 40 min sen, så snart ska jag duscha sen
ta och göra mig iordning och sedan fara till skolan.
Det var inprecip allt jag hade att skriva om så nu säger jag hejdå med det. Så hörs vi när vi hörs.
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin