23 November

Godmorgon!
Sitter just nu på sängen och bävar för att gå ut. Det är ju så jävulst kallt så jag vet inte vad.
Men det är bara att härda, hur som helst så har jag sminkat mig klart och klätt på mig så jag är
klar för att gå nu är det bara att vänta ut den sista tiden.
Igår så for jag till Natalie och William och umgicks med dem, för att jag väntade på att peder skulle
hämta upp mig eftersom att han var i stan. Anyway så var det riktigt kul att få vara med dem igen. Så
jag ska fara dit i morgon och sova över tills fredag, så det ska bli kul var längesen sist.
Mer än det förutom skolan så har jag inte gjort så mycket nu, har varit så trött för dem mesta
gångerna när jag kommer hem från skolan.
Idag på skolan så har jag bara två 1,5 timmes lektioner så slutar halv 12. Så troligtvis så
blir det att ta 12 bussen hem och sen när jag kommer hem så ska jag väl bara ta det lungt.
Kanske ta tag i att göra någon läxa eller nått. Får se hur trött jag är när jag kommer hem.
Näe men om man ska ta och packa ner datorn nu, och sen borsta tänderna så har man det gjort

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin