Söndagen!

Hejsan!

Igår så jobbade jag för första gången på mitt sommarjobb. Jag hade det
riktigt roligt, alla var trevliga och snälla. Igår så serverade,diska, duka av och fram på borden och tog
beställningar. Det var jätte roligt och jag trivs bra där, jag längtar tills jag kommer börja få jobba på
riktigt där. Jag börjar den 17 juni dagen efter min skolavslutning, det är inte så långt kvar nu.

I alla fall, det var det jag gjorde igår, sen gjorde jag inte så mycket mer. Jag gick och la mig
efter big brother men jag vaknade flera gånger under natten, och nu idag har jag blåsor på fötterna
efter jobbet. Man har ju sprungit fram och tillbaka i 4 timmar, så man var ganska trött i benen efteråt.

Aja, nu tror jag att mami vaknade.

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin