ska snart ta och sova.

Hejsan!

Sitter uppe med mamma och kollar på tv, jag ska snart ta och krypa ner
under täcket och så på film.

Idag/igår så har jag varit med mina kusiner och spelat move. Jag var faktiskt bra
för en gångs skull, jag vann 2 gånger. Känner mig stolt, idag/imorgon så ska jag hitta på
något med Helena. Får se vad det blir, i alla fall mitt sår på benet har blivit riktigt bra.
Jag kan sätta ihop bena utan att det gör utan, plus att jag kan gå normalt nu. Det
är awesome, såret har inte försvunnit helt än men snart så är det borta.

Näe, nu ska jag bara sitta på facebook ett tag till sen så blir det att krypa ner under täcket.
Skriver mer imorgon.



PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin