Jag klarade det!!!

Hejsan!

Efter två jävla dagar ute i skogen och vandra 2 mil. så har man äntligen kommit
hem och jag kan då lova er att det var jävligt skönt att vara hemma och få ligga i
sängen, duscha, se på tv och sitta vid datorn. Tro mig jag kommer då fan uppskatta
det vi har nu.

Fyfan, Första dagen på vandringen, var skit kul men jobbigt.
Tycker det var jävligt roligt att alla hade humören uppe och att
vi skrattade även fast vi hade några små problem. När vi väl
hade gått en mil och kom fram till det stället vi skulle sova på
så hade inte jag och Nattali ett jävla tält så vi fick sova ute i ett
skjul. Kan lova att när brasan slockande så vart det jävligt kallt, så
har inte sovit så mycket.

Idag när vi skulle komma hem så hade man ont överallt och man kunde knappt gå.
Men jag bet ihop och kämpade mig till bussarna och sen åkte hem.
Om ni vill veta så kan jag knappt gå, har fått ett riktigt jävla stort sår på låret och det
gör sjukt ont så just nu går jag som en gorilla. Men det gillar vi, sen har jag ont i bena, ryggen,
armarna. Helt enkelt överallt.

Men utan smärtat så kan jag då säga att jag hade det riktigt roligt med alla, det här är ett minne
jag aldrig kommer glömma. Så jag måste säga TACK!! till alla som bidrog med allt roligt och hjälpte till
att hålla hurmören uppe!!

Nu ska jag ta och sova i min sköna säng och bara sova.

Jag kommer lägga in bilder från vandringen i morgon.
God natt!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin