13 Maj

Hejsan!

Har engelska nu, vet inte riktigt vad vi håller på med. Men det låter juh bra
eller hur?

Idag är det fredag vilket är AWESOME! Så idag ska jag bara ta det lugnt
och chill pilla. Men det är skönt, sitter och gör inget alls just nu.

Men så är det ibland.

Jo, det är ju fredag den 13 idag, Vilket betyder otursdag. Det har inte hänt något än
men det lär väl göra det snart.
Känns fan inte posetivt, jag kommer säkert typ ramla när jag ska in i bussen eller när jag går
skulle fan inte förvåna mig. speciellt med min tur.

BTW!!

Jag har namsdag idag också!!!
Wihoooi, eller nä? inte kul alls.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: P

Grattis på namnsdagen lilla sötnos <3

2011-05-13 @ 11:34:22
Postat av: SANNAA :)

gjattiz :] <3

2011-05-13 @ 12:35:29
URL: http://umegirl.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin