Solarium

Hejsan!

Sitter på skolan nu och har svenska, idag så har jag bara svenska som lektion
så det känns skönt att få sluta tidigt idag.

Igår kväll så for jag och Anna och solade solarium. Kan lova er att det var grymt SKÖNT!!!
Så nu börjar man bli brun, Efter solariumet så drog vi till Elin och filip och drack kaffe och
bara små surrade om allt och inget. Var en riktigt trevlig kväll igår.

Idag så blir det tolv bussen hem, sen när man kom hem så ska man börja flytta till
peder. Har inte varit hemma sen söndags, så det kanske blir skönt att vara hemma en stund.
Men ska kanske fortsätta sova hos Anna nån/ några dagar till.



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej Linnea!! ;) Är så glad att jag hittade din blogg! Du vet, jag är killen som kolla in dig på busstation idag ;) om du minns ;) Vill du träffas ?;) kanske hemma hos mig? ;) PUSS OCH KRAM // TOBBE

2011-03-29 @ 15:31:40
Postat av: SANNAA :)

ojojoj linnea ;) satsaaa!

2011-03-30 @ 15:15:25
URL: http://umegirl.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin