2 mars

Hejsan!

Just nu har vi rast från datorkunskapen, så nu tar jag det bara lugnt.
vi håller på med att interjvua företag och sen så ska vi skriva nått om det.
men jag vill inte gå till ett företag så jag mejlar i stället. I alla fall så har jag
stått på ett par skidor idag, var jävligt länge sen sista. Men det var roligt jag
ramlade bara 2 gånger. Känner mig fan stolt, nu idag efter jag slutar
så ska jag vänta på att min mami kommer hit och fara på byggmax och
köpa mer färg till källaren.

Fett drygt, det här är den tredje dagen som jag har huvudvärk. känns fett
drygt. orkrar verkligen inte ha huvudvärk, för man blir grymt seg och vill
bara sova. Aja nog för mig nu.



Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv nuuuU!!

2011-03-03 @ 09:29:41

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin