awesome!

Hejsan!

Idag har jag jobbat på lufta,det gick väl bra. Var som spännande när jag jobbade
själv för fösrta gången utan min chef, men jag tror det gick bra.
Jag jobbade till halv 10 sen så får jag, Anna, Maja och Helena och bade.
Det var grymt skönt,när vi kom hem till Helena så spelade vi kort och bara umgicks
riktigt mysigt.

Sen så igår så sprang min älskade kisse iväg, känns som tomt utan han i sängen. Men
hoppas att han kommer tillbaka snart. Men utan den tråkiga nyheten så har jag en bra nyhet också.

Det är att jag har fått ett MVG i slut betyg på webbdesign, jag är hel nöjd. Så grattis till mig!!

Sen idag så fyller min älskade pappa år och min halv syster, Så jag tycker att alla ska säga
grattis till dem!!!!!

Längtar tills ni kommer upp <3

Sen så tror jag nog inte att jag har något mer att berätta... inte vad jag kommer på nu.

Så då säger jag god natt så höres vi väl senare idag tror jag.

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin