8 Juni

Hejsan!

Har inte skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte orkat skriva.
Men så är det ibland, i alla fall det som har hänt är väl inte så mycket.
Förutom det vanliga.

Idag var jag hemma från skolan på grund av att jag inte har sovit något
alls i natt. Men imorgon ska jag fara till skolan, så under dagen har jag suttit
ute i solen sen senare på kvällen så for jag, mamma och helena ut och badade.
Det var riktigt skönt, sen så kom Adam och Bonden förbi och vi spelade kort
och bara umgicks. Så nu ska jag hoppa in i duschen sen så ska jag bara ta det lungt
och sen så blir det sova.

Kanske skriver mer ikväll om jag orkar. Om inte så skriver jag imorgon.

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin